داستان مردی که از استیو جابز یک پورشه جایزه گرفت

زمانی که استیو جابز به شما می دهد پورشه در سن 23 سالگی ، شما می دانید که شما برای یک زندگی بزرگی به مقصد .
بنابراین آن را با کریگ الیوت، از مؤسسین و مدیر عامل شرکت Pertino ، راه اندازی جدید دره آماده است تا از حالت خفا پدیدار شدن است .

داستان در سال 1984 ، هنگامی که الیوت ، در حال حاضر 52 ، در آیوا زندگی در نظر گرفتن یک سال کالج آغاز می شود.

"من به پایان رسید تا کار در خرده فروش کامپیوتر محلی و در سال مکینتاش بیرون آمد بود. من Macintoshs بیش از هر کس در ایالات متحده به فروش می رسد ، " الیوت کسب و کار خودی است.

بنابراین او یک نامه از طرف اپل درخواست او را برای آمدن به کوپرتینو ، کالیفرنیا

"من صرف شام با استیو جابز به حال ، یک هفته با مدیران اپل به سر برد و استیو به من پورشه . "

صرف شام با شغل نزدیک به یک فاجعه بود. در طول غذا، شغل او را پرسید که چگونه بسیاری از مکینتاش او فروخته بود . جواب: حدود 125 .

" شغل مانند ، " آه خدای من بود ! که همه ؟ که احساساتی ! " الیوت به یاد می آورد . "من بیش از تکیه داد و گفت:" استیو ، به یاد داشته باشید ، من بهترین پسر تو هستم. " شغل گفت: " اوه ، حق با شماست . ' و برای بقیه از شام ما هم واقعا خوب بود. "

و این شغل به طور خلاصه بود ، الیوت می گوید . او شدید بود اما زمانی که مردم تحت فشار قرار دادند ، که " او را تغییر دهید. "

شغل ارائه شده الیوت کار اما شغل خواهد بود رئیس خود را برای مدت طولانی نیست . ناشناخته به هر دو آنها ، یک سال بعد، جابز را سرنگون شود .

الیوت در اپل برای یک دهه کار کرده است ، در حال اجرا اینترنت و تجارت الکترونیک کسب و کار اپل .

شغل سال بازگشت، الیوت دور توسط شبکه راه اندازی Packeteer به مدیر عامل شرکت خود استخدام شد. الیوت می Packeteer عمومی را و بعد از آن ، در سال 2008 ، آن را به فروش برای $ 268،000،000 به سیستم کت آبی .

الیوت بازنشسته به نیوزیلند به " سردواندن " با خانواده اش، او می گوید ، ویک سرمایه گذار فرشته

که می توانست پایان داستان خود را برای از مؤسسین Pertino است، اسکات Hankins بوده است ، اگر نه . ( Hankins شخصیت جالب دیگری است. او یک حرفه ای روبات سازی در NASA رها به در دره زندگی می کنند چرا که او فکر صنعت فن آوری خنک تر از فضا بود. )

Hankins برای الیوت در Packeteer به عنوان مهندس ستاره کار می کرد و به طور مداوم خواستار شد الیوت در نیوزیلند ایده راه اندازی سنگ فرشهای . الیوت همیشه می گفت نه، تا زمانی که در مورد این ایده برای Pertino شنیده می شود. او کیف پول خود را باز کرد و به دره به دست می آمد مدیر عامل شرکت .

Pertino خواهد شد شرکت های راه های جدید برای ساخت شبکه می دهد. در ارتباط باشید برای جزئیات بیشتر به زمانی که آن را به طور رسمی از خفا می آید .

در همین حال، در اینجا یک عکس از جابز، 23 ساله الیوت و پورشه است.

آموزش کارت شارژ همراه اول

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, | 18:45 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت